ZZzzz

Jag är så extremt trött...helt otroligt att jag ens är vaken just nu...
Men kollar på äntligen hemma, vill se klart på det innan jag somnar...ska väl försöka ta mig till sängen innan jag somnar sen...Annars lär väl Johan väcka mig när han kommer hem...har lite svårt att somna i sängen när jag är ensam hemma...soffan däremot är lätt att somna i...å vad gör det egentligen...några timmar hit eller sängen...slippa bli väckt för att gå till sängen kanske, men lär ju vakna när Johan kommer hem ändå å ligga å babbla lite...
Men iaf..God natt.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Skönt att pluggat färdigt. Idag är det inte så roligt väder ute men så är det ibland måste det vara mulet. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-04-15 @ 06:26:02
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0