Dagen

Den har dagen har gått hur fort som helst...trots att jag vare ensam..
Har glott på film, vare på promenad, läst, sovit, diskat å nu bakar jag..
Om ca 2 timmar kommer Johan hem..så klaga det ska man inte...skönt när man får dagen att gå.
Imorrn blir det Ikano med mamma, bättre lycka denna gången=) Fast blir först på eftermiddagen, men det gör ju inget...Hoppas ju så klart på att min bok ska komma, men tvivlar på det tyvärr..Skickade ju efter den i fredagas, så skulle nog mer tro att den kommer på onsdag eller så. Tyvärr. Det som är skönt är ju att jag inte behöver känna mig dum som inte pluggar, kan man inte så kan man inte..dock får jag mycket mer att göra sen, å det är ju lite jobbigt, men det tar vi då.=)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa nu börjar man ju känna att d närmar sig så d ska bli så kul, spänande å skönt =)

Men ni kommer säkert oxå iväg t nåt varmare snart ni me nån gång..träffade föresten johans mamma idag med (inte bara johan asså som vi ju oxå ¨kte me;)) å hon sa att dom skulle t bulgarien den 8:e september, skönt d me..

hoppas inte mamma får migrän den här gången iaf då så ni kommer iväg..

Ha d så bra..Kramar

2009-08-23 @ 23:21:42
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0