Fredag

Sitter å väntar på att mamma ska ringa, hon ska hämta upp mig sen så ska vi ut till ikano. Hon ska handla en massa presenter. Jag skulle sätta mig och plugga lite nu på morgonen. Men insåg att jag är så illa tvungen att inhandla bok..Så ska kolla om det finns nån att köpa där ute, annars får jag beställa sen när jag kommer hem.
Dyrt är det, men samtidigt ett måste..Å har ju haft sån tur som kunnat låna de flesta böcker. Har ett par böcker som jag kommer ha användning för denna terminen, men några kommer jag nog att få köpa.

Vädret såg så fint ut när jag vaknade, men nu är det helt grått, Johan påstod att det ska regna idag, å kanske blir det så.Trist, men inte mkt man kan styra över..
Ne, ska göra mig lite iårdning ifall mamma ringer.
Kram



Kommentarer
Postat av: Sandra

Nee, han har ju redan fått för sig att jag smittat honom, å så går han å snyter t i näsan lite då å då, fast d låter inte som att d nåt..Säkert bara inbillning, d blir ju lätt så..

Ni får väl ha d så skoj på ikano då..Kramar

2009-08-21 @ 09:57:41
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0