God morgon!

Fast egentligen vaknade jag för över en timme sen...Jag som skulle sova...aja..
Jag somnade i soffan igår..kom in till sängen vid halv 12 eller nått, då var det ju lätt att somna om, Johan som snarka..Va ett bra tag sedan jag somnade i soffan och kom in efter Johan, de flesta kvällar har jag somnat innan Johan och störs då inte av snarkningarna...Men men..
Vet inte alls vad som händer idag, Johan kommer hem vid halv 2 ca, se om det blir ngt då eller om vi bara slöar.. Vädret är inte det roligaste, så blir ju inte så inspirerad att göra ngt då..
Kram

Kommentarer
Postat av: sanna

hejsan. allt bra? :)

2009-08-02 @ 16:48:20
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0