God morgon

Torsdag förmiddag får man kanske säga, är väl knappt morgon längre..=)
Sitter och väntar på att Johan ska komma hem, han slutar ju så tidigt han..lyllos..=)
Kan ju berätta om gårdagen.
Börjar med att Johan kommer hem från jobbet skitförbannad..på bilen, den hade bara dött mitt när han höll på att köra..som tur var så gick skiten igång på en gång iaf..men ändå, vi som åker till Kalmar på söndag, vill ju inte ha en massa problem då..Så vi får låna Johans brors bil. Skönt, då ska vi nog komma ner och hem utan några problem=)
Iaf, åkte iväg till Maxi för att handla, när vi var påväg mot kassorna så går brandlarmet...sååå typiskt..Var bara till å lämna vagnen och gå ut i ÖS regnet...å där stod ju typ alla andra oxå och trängdes under de pyttesmå taken, så vi gick å satte oss i bilen istället...ca 40 minuter tog det innan de kunde släppa in igen.. Brandlarmet hade gått igång av det kraftiga regnet...
Aja, hem vi far med alla varor för att sedan åka och träna en timme.
Sen hem och börja med maten, mamma och pappa kom strax efter, så det blev lite mat och fika.
Kvällen sen fick bestå av filmtittande..
Hela dagen igår regnade det en massa, sååå tråkigt.
Idag när jag vaknade sken solen för fullt, men den börjar gömma sig bakom molnen igen, trist..Kunde väl få vara lite fint??

Det var allt för nu...
Hoppas på att Johan kommer snart...45 min sen han slutade..men vet ju aldrig om han står med död bil nånstans..

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Terese

Vad jobbigt med eran bil för det är ju inte första gången den strular.

här skiner solen men moln finns det dock.

Mathias gillade dom vita möblerna också.

Jag kommer inte till skolan den dag vi börjar för jag åker hem från norge då.

Kommer onsdag v 35.

kram ska bli kul att snart ses

2009-08-13 @ 10:08:01
Postat av: Terese

Hej.

Nej jag åker hem på torsdagen men första lektion för var inte förren onsdag v 35.

Börjar med sjuvård för min del.

Man får schema typ på torsdag och ledig fredag.

Kanske får uppgift men det visste inte Annika.

Ni ska vara där mellan 10.00.12.00.

Jo jag förstår att du är trött på den bilen.

Mathias gamla bil var samma sak för där var fel hela tiden också och vi tröttnade på det så därför blev det en ny bil fortare än vad det var tänkt.

Fick veta att jag fick 480kr tillbaka på skatten.

Jippi.

Kram vi måste ta en fika en någon dag nu i augusti

2009-08-13 @ 15:06:34
URL: http://tteessssaa.blogg.se/
Postat av: Becca

Bilar är skit när de strular till sej med dem!!

2009-08-13 @ 16:30:09
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, fy va kul me brandlarn när man handlar liksom ;P

Otur me bilen bara, även fast ni kan låna en nu så känns d ju ändå sådär..:/

Ha d så gött! Kram

2009-08-13 @ 16:47:39
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, d brukar ju va så när d gäller brandlarm konstigt nog att alla ALDRIG tror att d e på riktigt å bara tar d lugnt ;)

Ja fy d va som d va sist här hemma då da..Fast jag va betydligt räddare idag för jag va tvungen att springa precis vid spåren med varor ocg tänkte bara att slå inte ner här nu precis vid spåren å allt där liksom :/ Kramar

2009-08-13 @ 20:15:05
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: LisaPI

Hallå där! :)

Här är allt bra, livet leker så att säga! Lily är helt underbar och mammalivet kunde inte vara bättre!

Allt bra med dig? Bara ett par månader kvar i skolan nu va? Härligt för dig att snart vara färdig, speciellt eftersom du redan har mycket erfarenhet inom vården!

Kramar Lisa

2009-08-13 @ 21:49:56
Postat av: Sandra

Japp, å idag skulled ju oxå regna men precis som igår skinner solen nu :S

Sista dagen för dig nu idag lr e du kanske ledig idag å jobbar sista imorn?

Kram på dig

2009-08-14 @ 09:33:25
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: malin

söt blogg, skav i följa varandra?

2009-08-14 @ 19:19:55
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0