Vatten

Kallvattnet är tillbaka..äntligen..Johan skickade ett mail till nån av de som har hand om husen igår, hon hade svarat idag och var inte glad över att de gjort så här..
Jag som egentligen hade tänkt plugga nu på förmiddagen, men för å vara ärlig så orkar jag inte, ska jag orka ta mig till skolan för de där timmarna sen så måste jag bara få ta det lugnt..å det är precis vad jag ska göra..Synd jag inte kunde sova längre bara..
Det är så där, ögonen känns super tunga, halsen gör svinont och näsan rinner..Ingen feber dock, skönt det åtminståne..Man får vara glas för det lilla=)
Vore så skönt att ta bilen till skolan idag, den står lixom hemma..Me det finns flera faktorer som gör att jag låter den stå..vet ju för det första inte alls hur jag mår sen..tänk om febern kommer krypande, då är man inte så med och passar inte som bilförare, det är dåligt med parkeringsplaster och stor risk att jag får stå långt bort från skolan ändå, å dessutom är ju vår bil en skrothög som jag inte vågar köra om jag sitter själv i bilen, för skulle bilen dö mitt när jag håller på och kör, då vet jag inte vad jag gör...
Så, slutsatsen blir att det får bli bussen..

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej hej, hoppas att allt är bra med dig o att solen skiner över dig, här regnar de just nu o e vidare roligt. Kolla gärna in min nya blogg om du får tid. ha en bra dag/ micke

2009-08-26 @ 09:14:10
URL: http://metrobloggen.se/varaarbetslos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0