dagen

Började ju då dagen med gymmet..=)



Sen följde jag med mamma å pappa hem, åt lite mat, å sen åkte vi till city gross och handlade lite.


Blev lite grann handlat, mat behövs visst alltid få hem...
De skjutsade sen hem mig, så in med alla matvaror i kyl å frys å skåp.
Köpte mig även veckorevyn, så legat i soffan med lugn julmusik å läst den. Skönt att koppla av en timme å bara göra vad man själv vill=)

Vet inte riktigt vad det blir nu, funderade på om jag skulle fixa knäck till Johan, men känner inte för att stå å koka det för att sedan krångla med att få i det i de där små miniformarna å bränna mig å allt man brukar...
Kom på att vi inga pepparkakor har tills imorrn, har inte bakat ut degen än..men kanske att jag skulle göra några stycken iaf så man kan äta till lucia imorgon=)

Haha..brukar ju bjuda på saker som Johan säger..
Kan ju bjuda på mig själv nån gång oxå=)
Åkte förbi en pizzeria igår, å så säger Johan att i källaren har alkaida anhängare sin lokal, å alla pengar de får in på pizzorna går till dom...
Å jag dum som jag är bara , jaså, hur kan du veta det?
Hehe..han fick sig ett skratt när jag inte hänger med alls=)

Ne, några pepparkakor ska få besöka ugnen nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0