En helt vanlig söndag

Ja då var julhelgen över och vi går in i vardagen några dagar då.

Tänkte jag skulle gå in lite mer om vad vi gjorde under julen.
Julafton:
Jag jobbade till 7:15, så det var hem och sova några timmar, sov till 13:30 och åkte sedan till svärföräldrarna till 15:00 för att äta julmat.
Satte oss sedan i soffan och delade ut julklappar. Fick lite allt möjligt bla:



Lite dålig bild, men 2 skålar som är formade till hjärtan är det.



En brödkorg.

Fick en del mer men orkar inte lägga upp allt här.
Efter julklappsutdelningen så blev det lite fika å så.
Jag va ganska trött hela dagen och skulle ju iväg och jobba igen på kvällen, så det blev tidig hemgång så jag kunde vila lite innan jag skulle iväg.

Juldagen:
Sov till 12 ungefär.
Vid 13:30 var det mat hos mamma och pappa.
Efter maten, julklappsutdelning.
Fick bla.



En ny damsugare av mamma å pappa, äntligen ska vi kunna damsuga ordentligt=) Vår vanliga damsugare har ju gått sönder å suger typ inget alls å låter som den ska sprängas...Å ergorapidon räcker inte riktigt till för att göra ordentlig städning.



Superfina påslakan från syster å Anders. Har sovot riktigt gott i dom=) Lakanet är dock från svärföräldrarna. Så bara nytt i sängen=)

Fick även här en del mer..
Fattar inte att jag varit så snäll i år och fått så otroligt mkt fint=)

Efter julklappsutdelning lite spel och sen fika.

Var trött även denna dagen, men inte på samma sätt och skulle ju inte jobba sen under natten, så blev kvar till 19 eller nått sånt tror jag.

Annandag jul:
Sovmorgon till halv 11...=)
Dax att ringa runt och tack för julklappar till de som man inte träffat.
Tänkte först bara ta det lugnt å slöa hela dagen, men åkte ut till tornby istället och kollade datorer, en ny ska det bli, denna är så usel.. Har väl våra funderingar, men alltid skönt att gå och just fundera lite så man känner att man köper rätt. Det handlar ju faktiskt om en hel del pengar.

Idag vet jag inte än vad dagen har att erbjuda, Johan jobbar än så länge, men slutar om en halvtimme och är nog hemma om en timme, så vi har ju nästan hela dagen tillsammans ändå=) Kanske blir det en slappardag idag istället.

För att avsluta bjuder jag på en flumbild på mig och Johan.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jaa fast han har lite svårt för d, har väl inte det rätta tänket helt å hållet än..Men d går nog bra till slut..Kramkram

2009-12-27 @ 11:09:05
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Snygg bild!!!!!!!!!! Ja det blev jätte bra tyckte vi bara man drar ut brandvarnaren så fungerar det med höga ljus har ännu inte testa värmeljus. Har Sandra pratat med dig??? Ha en bra dag. Kram Susanne

2009-12-28 @ 07:43:35
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja en väldigt lugn dag kommer först nu vid 10 och sen får jag väl se när han ska hämtas. Yes det var vinet. Ska du hitta på idag??? Kram mamma

2009-12-28 @ 09:45:58
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0