God morgon

Vaknade av att jag låg och tänkte på ett inlägg jag skulle skriva i bloggen...Haha..drömmer om det=)
Men tro inte att jag kommer på vad det var..*suck*
Kanske kommer jag på det nån annan gång..
Har sovit helt underbart nu under förmiddagen, kanske inte så många timmar, men de jag sov var super=) Känner mig ganska utvilad..för en liten stund iaf=)

Johan är iväg på utbildning, han skulle egentligen varit ledig idag. Va kanske lite skönt för både honom och mig att han fick åka iväg några timmar, tyst här hemma och han behövde inte gå runt och smyga med risk att väcka mig. Han slutar dock snart, vid 14 tror jag. Så lite hinner vi ju ses iaf=)
Det blir ev. en ny dator idag...Vi får se sen om vi orkar åka ut...Vore så skönt att slippa h*vetet som inte alls fungerar...Ni skulle bara veta hur många gånger om dagen jag svär åt denna dator..Blir helt svart om tungan...

Snart är det nyår=) Ska ni göra ngt speciellt då?
För vår del blir det hem till mamma å pappa, nyår för mig är inte en massa festande, jag har det hellre lugnt och bara umgås och äter gott å sånt där.
Ska spela hazard unde kvällen, så vi kommer nog ha det bra, syster å Anders ska oxå vara där.=)



Brukar ni smälla raketer?
Vi brukar inte...snålhet eller lathet? Vet inte, men tycker att det är helt ok att titta på alla andras istället=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0