God morgon=)

Då va man vaken nu då..sov bara liiiite längre än igår..å det var behövligt..kanske jag klarar sista natten nu=)
Är ju ledig sen 3 dagar...för att jobba 2 sen och vara ledig 9 efter det..=) Fördelen med att jobba natt..man blir ju ledig så mkt=)
Halv 10 i morse ringde första telefonen..Tur Johan va hemma å kunde svara iaf...blev dock lite orolig för att jag inte skulle kunna somna om då..Fast det tog kanske 2 minuter så sov jag igen=) Sen hade det tydligen ringt nån mer gång, men det vaknade jag inte av..Sen hade jag ställt klockan på 14 så jag kunde få se Johan några minuter innan han skulle iväg å jobba, vid 14:30 låg jag till säng igen å 14:45 ringde mobilen, en felringning...Hum..börjar kännas som om man kanske skulle stänga av alla telefoner...
Ska nu strax ta mig lite å äta...är bra hungrig nu...åt vid halv 2 i natt å sen har jag inget mer ätit..Så magen kurrar..
Hoppas på att få se sol imorrn eller nått...aså idag, man kommer hem och lägger sig lagom tills det börjar ljusna ute och när man vaknar så är det kolsvart igen..Man är verkligen bara vaken under den mörka tiden..Aja, får leva med det...
Längtar till lördag...då blir det träning=) Har ju inte kunnat träna nu denna veckan, känns inte alls bra..men annars i veckorna jobbar jag aldrig mer än 2 nätter i rad, så kommer nog in i rutinerna efter ett tag.
Kram å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0