Klaga..

Jag måste få klaga lite...
Jobba natt å sen sova ca 30 minuter...det är typ inte mänskligt...Men så blev det idag..hade ingen ro alls att sova, så satt å pratade med mammaett tag på morgonen, la mig sen i soffan framför tv:n, somnade och sov ca 30 minuter innan hantverkarna fick för sig att de skulle börja jobba...Så ett jäkla borrande i betong...Det går inte att sova då..Småljud går ju att få bort med öronproppar..men det där öronbedövande ljudet hörs hur mkt so helst ändå...tack tack lixom...
Har ont på mina händer, fått eksem..ajaj lixom...men när det är så kallt och så spär man på med handsprit...ja då torkar händera å det blir aja...
Mina läppar jar dessutom blive onda...De gör skitont..Vet inte vad..Säkert kylan som ställer till det där med...

Så, nu har jag fått klaga=)
Johan är iväg igen för att jobba sin andra del av sitt pass...Jag kan ju välja på att försöka sova i oväsendet eller att försöka skapa julstämning i lägenheten...har dessutom en del julklappar kvar som måste slås in...En massa måsten mitt i allt som jag inte känner minsta julstämning..Så trist det är..Men man får göra det bästa av det helt enkelt..
Så istället för att sitta här och fortsätta klaga så ska jag kanske göra lite nytta...för att sova, det är ingen idé att ge sig på..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Inte bra med så lite sömn du kommer säkert att somna framför tvn tidigt i kväll. Vi ses imorgon. Kram mamma

2009-12-21 @ 18:21:20
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0