kväll igen då

Dax att gå hemifrån om ett par timmar...Mycket mer sömn har det inte blivit...Så hoppas på en lagom natt...att det finns en del att göra, men inte att det blir allt för mkt...Jag som ju ska sitta å köra bil..får inte vara allt för trött då..jag kan va en fara om jag är för trött...Tur det är kallt ute å att man då måste skrapa rutorna hela tiden, hinner man piggna till i kylan..=)Sen är det ju skönt att det inte så mkt trafik ute...det är när jag ska köra tillbaka bilen bara..då när morgonrusningen satt fart..men men..allt löser sig=)
Har insett att jag kanske borde börja lära mig dricka kaffe..så jag kan piggna till lite på det...Det värsta är ju att det är så vidrigt äckligt...Får väl se hur många nätter det tar innan jag dricker bara för att hålla mig vaken)=
Ne, har lite att förbereda innan jobbet, dessutom vore det skönt att ligga ner å vila en stund till...har inte gjort annat idag känns det som...
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0