Lakritskola

Kan man inte slappna av innan man ska iväg får man väl göra annat...
Hitta ett recept på chokladdoppad lakritskola med flingsalt.. Har beställt det från syster å anders nu när de är i sthlm från nån chokladfabrik...Så nu är frågan, vilka är godast...



Ni får ursäkta suddig bild...Detta med inställningar vet ni...

Lovade ju för evigheter sen att jag skulle visa berget på lussekatter vi gjorde för typ jätte länge sen..Äntligen har jag ju laddat upp bilderna på datorn..Så ni kan ju få se dom nu..



Å så en bild på min sötnöt som just nu är och äter mat ute för att fira sin mamma å pappa, tyvärr ska ju jag jobba och kunde inte följa med..





Å en flummobild sen i våras kan jag ju bjuda på, bara för att jag är så otroligt dålig på att lägga upp bilder på bloggen..Vet att det blir trist...

Hoppas att ni alla får en bra kväll.
Kram



Får ju inte glömma tomten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0