Lycka idag

2:a gången i hela mitt liv som jag inte har hål...Eller hål har jag, fast småhål som de inte lagar...Har skött mig riktigt bra tydligen då de inte växt något, vilket de gjort de under andra år. Känns ju skönt=)
Vid visdomstanden som jag känner lite värk såg han ingen irritation, så troligtvis är det för att den växer lite som jag känner lite värk.
Aningens tandsten dock som de skrapade bort.
Så detta året blev summan "bara" 680-300, så 380. Tackar man för=
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, slöa tills Johan kommer hem kanske=) Är så trött... Läsa lite kanske..vore inte helt fel..fast blir ju dock tröttare då, får man leva med=)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0