Trodde huset föll ihop...

Har sovit så oerhört bra i natt=) Men uppvaknandet var HEMSKT!! Strax innan halv 8 sätter de fart å borra igen! Att bli väckt av det där oljudet va nog det värst på länge, jag flög upp å skrek till Johan "Vad händer?" Innan jag insåg att klockan snart var halv 8, Johan är på jobbet och de borrar...
Det som dock irriterar mig mest är att de bara höll på i ett par minuter, lagom tid för att jag skulle hinna bli skitarg...Nu har det vare tyst i över en kvart! Om de nu bara skulle borra så lite kunde de väl gjort klart det igår, eller väntat med det till senare under dagen. Jag menar detta är ju faktiskt en vecka då inte bara jag vill sova, utan en hel del som är lediga och vill kunna sova och ha det lugnt och skönt.

Idag kommer mamma å hämtar upp mig vid 9:15, ska med in till stan en liten stund å så skulle jag få en julklapp som jag kan ha och öppna på julaftonsmorgonen, gamla traditioner som ju måste följas=)
Johan jobbar delat idag med, så blir sen hem å äta med honom å så där innan han ska iväg igen...

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0