Vår dag

Skulle åkt å tränat imorse, men ingen av oss kände för det så tog oss en timmes promenad i kylan istället..Med rätt kläder så blir det ju ganska skönt ändå=)
Sen åkte vi iväg för att kolla å provköra en bil. En Kia ceed..eller hur den nu stavas..=)
Tog en liten tur till ikea när vi ändå nästan var där å sen blev det hem. Har kollat på ett päron till farsa firar jul. Johan ligger nu i badet å jag tänkte att jag skulle sätta fart med lite julgodis..Dock måste Johan hjälpa mig om jag ska göra brända madlar, han får skålla dom, mina händer sväller upp av mandeln annars..inte så skönt.
Nya grannar håller på att flytta in just nu...så blir väl en del spring nu under kvällen och de närmsta dagarna säkert en del borrande i väggarna...Men det får man väl ta.
Ont i mitt huvid har jag oxå...har en karl som lyckades bita mig i huvet! Japp, ni läste rätt...haha...han skulle typ pussa mig på huvet å hur tänderna kom ut det vet i 17...han är väl lite vampyr eller nått...Gjorde ONT...Snäll karl man har va?=)
Imorrn ska jag till arbetsförmedlingen...jippi! eller inte...tror dock inte de kommer lägga så mkt energi på mig eftersom jag ju har jobb nu, iaf 3 månader.
Nehe...det va allt för mig.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lindis

hoppas du får den handläggaren ja har/hade. hon är superbra... isabella tror ja hon heter

2009-12-14 @ 19:41:25
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0