Åter måndag

God morgon!
Den där helgen den försvann fort...som alltid..
Johan är iväg å jobbar, fast han slutar vid 11, men kommer ändå inte hem då, han ska förbi sina föräldrar och fixa med den där lampan..hehe, Johan å jag stod å tänkte vi skulle byta den, men att komma åt gick ju inte...man måste ta bort nån grej å det där fatta vi inte mkt av...då är det bra om man kan få lite hjälp=)
Men det blir ju ändå tidigt Johan kommer hem, så vi får väl se vad vi hittar på i eftermiddag.
Nupå förmiddagen vet jag heller inte vad jag ska göra, men det blir iaf först till å läsa bloggar...favoriten varje morgon=)
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Skönt att du sovit bra! Pappa åkt till jobbet jag ska snart också iväg börjar inte förän kl 9:30 vi har bara 11 barn idag det är så många sjuka vi skulle haft 22st stor skillnad tycker jag. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-02-16 @ 08:41:59
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa men d e klart att man ska..=)

Nee usch va äcklig den, men den såg inte ett dugg konstig ut, bara sånt som blir när dne ligger för länge fast d inte syns helt enkelt tror ja..

Tacktack, ha d så kul du me idag va du nu gör..?

Kramar

2009-02-16 @ 16:23:50
Postat av: Sandra

Vaa?? men fan va sjukt för ja fyller ju alltid i allt utan mail liksom, skuuumt..jaha men va skoj, hitta ni nåt då..?kram

2009-02-16 @ 17:16:07
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0