Bara för att

Sitter här ensam uppe nu, Johan sover..kände jag ville göra ngt, så det blev ett collage från från bröllopsdag..Vad är väl mer en kärleksdag än den dagen=)



Förstorade den så mkt jag kan så hoppas jag att det syns någorlunda iaf..
Lite suddigt blev det kanske..ser det ut som när jag har den framför mig just nu iaf, får se sen när den är publiserad...
Längtar tillbaka...så härlig dag ju..men oj så trött man var, så på ett sätt är det ju skönt att den dagen är över oxå..
Älskar dig Johan.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Sandra var med på en rätt stor bild. Ja okej sa hon ju själv. tack för en trevlig dag. Kram mamma och papppa

2009-02-14 @ 19:01:47
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0