blir väl tvungen

Jag får nog ge mig...är mamma upp i dagen och går typ aldrig till läkaren...men jag måste nu...genomförkyld sen förra torsdagen...kolla tempen nu eftersom jag känner mig oerhört hängig, inte så hög men 37.9 känner jag ändå av lite...å att fortfarande få feber efter så lång tid är inte bra...hoppas på att få komma ner imorrn och träffa en läkare, behöver nog faktiskt pencillin...Skolan får vara imorrn, har ändå inget viktigt..handledningstid klarar jag mig utan...hälsan är bra mkt viktigare...Jag bara hoppas att vårdcentralen är lika bra imorrn somde brukar vara så jag får komma ner under morgondagen.
Nu ska jag iaf göra mig iårdning för att snart gå på bio, har tage en ipren så nu ska jag nog klara mig, är ju ingen hög feber...värre med syster som nästan hade 40 graders feber igår...å jobba med det..hehe, mamma upp i dagen båda två...
Jäkla skitbörjan på året...
Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

krya på dej!

2009-02-08 @ 14:16:11
URL: http://budgetshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0