Bullbak

Det blev bullbak iaf=)
De står och jäser för sista gången..=) Tänk vad man hinner med när man går upp så tidigt...



I väntan på att få jäsa..det blev inte så många, 22 st, 20 ska in i frysen och varsin till Johan och mig, måste ju smaka sen för att veta om man vågar bjuda på dom i helgen..=)



Det värsta är ju att ta hand om efterarbetet...Men det är gjort nu iaf..skönt=)
Måste säga att det var rätt skönt att göra en så liten sats bullar, blir inte jobbigt på så sätt...ska nog fortsätta att alltid göra på 2½ dl vätska..om man inte ska ha mkt bullar så klart.



Håller ju så klart på och tar kort på allrt möjligt här hemma, måste ju lära mig vad som blir bäst inställning till olika saker, tar lite tid att lära sig...Tyckte att denna orkidéblomman blev så himla fin=)

Så idag har jag allt lite att roa mig med tills Johan kommer hem=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0