God morgon

Åter morgon..
Jag som tänkte jag skulle ta en rikigt sovmorgon idag, inte ställt klockan eller nått...Men vaknade ändå strax innan halv 8, å vad ska jag ligga kvar för när man ändå är vaken...Lägger väl mig för tidigt på kvällarna..=) Fast å andra sidan så slipper jag ju sova bort hela dagen...
Idag blir det till att föra över matvaror från vår proppfulla lilla frys till den stora nyavfrostade, borde frosta av den lilla med, men tror inte jag orkar det idag... Kylskåpet ska rensas, för när Johan kommer hem ska vi iväg å storhandla...Ev åka å köpa ny mibil till Johan oxå..kanske även en ny kamera, får helt enkelt se vad klockan blir... Tar ju lite tid när man ska handla å ha sig...
Nu ska jag iaf läsa lite bloggar=)
Kram



Gammal bild..men GE MIG SOMMAR NU...=)

Kommentarer
Postat av: ida

mysig bild. =)

jodå, vi skämmer bort honom totalt nu. men det är han värd. han har varit så duktig hela tiden trots att han inte vet vad som händer. nu kan han alla undersökningar. när de kommer in med saturationsapparaten tar han fram ett finger själv, åker tempen fram så lyfter han på armen. han vet vad som ska göras =)

Kram

2009-02-25 @ 08:07:57
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0