God morgon

Fattar inte att jag inte kan sova...vaknade klockan 6, är trött men kan ändå inte sova...
Nåja...Kan ju skriva om igår, eftersom jag inte orkade skriva ngt igår kväll när vi kom hem.
Först blev det city gross och handla hem lite mat. Sen hem och lämna det för att sedan bege oss till torby, mobil till Johan och en kamera. Tog mobilen först, Johan hade kollat ut en mobil först, men som var lite dyr, så då hade han kollat upp en annan som skulle gå på 2690 tror jag om han förlängde abonemanget..dock när vi kom till butiken så ville de inte alls ge oss det priset, då hamnade det helt plötsligt på 3200, nej nej, så den blev det inte, gav oss iväg till onoff, där hade de den mobilen men den fanns inte inne och de visste inte när den skulle komma...dock så hörde vi efter vad den mobilen som Johan mest ville ha skulle kosta om han förlängde abonemanget, å fick priset 2600..helt sjukt, eftersom den kosta 3990 kontant annars...Så den blev ju bra mkt billigare och dessutom billigare än den andra, denna hade de dock ite i butiken men den fanns på deras lager, så Johan får den hemskickad, eller rättare sagt den blir skickad till ica så han får hämta den där tills på fredag.
Blev en kamera oxå=) En rosa, eller mer ljus ljus lila/rosa...En Nikon.



Bilden är tagen med gamla kameran, men det syns väl ändå någorlunda hur den ser ut..=) Så liten och fin=)



Detta är den gamla kameran, som numer inte kommer att användas ngt mer...=)

Ska väl sitta och leka lite med nya kameran så man lär sig den ordentligt, satte mig iaf nu när jag vaknade och installerade så jag kan föra över bilder till datorn. Ska nu när jag har en mkt bättre kamera försöka bli duktigare på att ta kort och lägga upp på bloggen.

Nog om det, när vi var på onoff så ringer mamma och frågar om vi vill med till farfar, han är så dålig, så vi åkte och hämtade upp mamma och åkte till farfar och satt hos honom en timme, han var så pass pigg att han pratade med oss, men mer än så var det inte, inget ätit alls igår, druckit typ en dl..de var tveksamma om han skulle klara natten, men ingen har ringt så natten klarade han...Får se hur många dagar till han klarar sig. Känns jobbigt så klart, men som jag skrev i ett inlägg igår så hoppas jag ju att det ska gå fort.

Idag slutar Johan tidigt oxå, trots att han har sin längsta dag så slutar han redan halv ett=)
Funderar på om jag ska slänga ihop lite bullar, har en halv jäst i kylen, blir inte så många bullar på det, men det räcker iaf till helgen när vi ska fira Johan, annars äter inte vi en massa bullar och kakor å sånt, så inte mkt mening med att det bara ligger i frysen om man gör en massa.

Ska kolla lite bloggar å så nu iaf.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Jag har inte sovit så mycket heller inatt har funderat på farfar och vad han ska ha för kläder han har ju en kostym i skåpet men ingen skjorta. Ha en bra dag Kram mamma

2009-02-26 @ 06:55:27
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken skillnad d va på bilderna, am ser ju att den nya lätt tar mkt bättre bilder..men va sjukt d där me moblien, men nu blir väl johan nöjd då iaf..;)Kram

2009-02-26 @ 23:35:17
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0