God morgon

Ja, då var det lördag, ska iväg å träna sen, får s elite hur det blir, skulle putta på Johan vid halv 8 å se om han kommer att orka upp å träna idag, annars åker jag med mamma å pappa dit bara.
Johan kom ju inte i säng förrän vid 3 så han kan ju behöva sova, samtidigt som han inte kan sova för länge så han somnar ikväll eftersom han ska ta sig upp imorrn igen å jobba...
Så skönt det var att lägga sig tidigt igår, lustiga är väl att jag ändå är trött nu..men å andra sidan blev ju sömnen ganska störd när Johan kom hem, jag vakna då och sen låg vi å prata en stund, å sen hade jag svårt att somna om..men men..får väl lägga mig tidigt ikväll igen om den krväs då=) fast vill ju helst inte missa melodifestivalen..förra lördagen missa jag ju sista halvtimmen...det är inte klokt vad jag jämt är trött..
Ska ta å kolla lite bloggar nu.
Min klasskamrat terese har oxå skaffat blogg, så nu finns det ännu en att följa=) Vill ni titta in där så finns den HÄR

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0