hemma

Ja då var man hemma igen...
Va ju först i skolan å mötte sen upp syster för att köpa persent till pappa..han är ju inte lätt att hitta ngt till, men ngt blev det köpt iaf.
Så slutade Johan lagom så han kunde hämta upp oss, skönt att slippa åka buss...så många fler som gör det ju.
Imorrn blir sista dagen i skolan på länge nu...praktiken börjar nästa vecka, å på torsdag ska de bara prata om praktiken, så jag slipper komma då...kan ju vara skönt eftersom Johan är ledig då...kan jag hinna med och ringa lite samtal som jag måste ringa oxå...
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nee gud ja dör verkligen om ja får d, ja vill ju bara bli bra nuu..å ja hoppas att både du å mamma också ska bli bra nuu, jävla skit me allt känns d bara.. tur att vi hitta nåt t pappa iaf..:)men ha d så bra..kram

2009-02-10 @ 19:20:27
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Ja då var tvn avklarad på ett tag blir ju några timmar till. Tur att ni kunde hitta på något till pappa jag ska ner på Torsdag och fixa något. Ha en bra kväll. Kram mamma LYCKA TILL MED BILEN

2009-02-10 @ 19:34:43
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0