hemma

Då var man hemma, eller har vare det en liten stund nu...
Så härligt det vare idag med sol=)
Fast nu börjar molnen komma igen och det blir säkert kallt igen..lite varmare idag, bara ett par minusar.
Lugnare dag på jobbet idag, å idag ingen värk i kroppen...
Aså det är klart det är jobbigt att jobba när man kommer hem och varje liten kroppsdel värker, just så´na dagar kan man fundera på om man verkligen vill jobba så här, men så kommer alla de andra dagarna, eller de där stunderna när man skrattar och har roligt med de gamla eller bara sitter å myser, tittar i tidningar å alla bara är så uppåt och glada, såna dagar lever man länge på..Just därför orkar man såna dagar som igår, även fast jag klagade hela kvällen på hur ont jag hade. Tur jag har Johan som är förstående. Han har själv jobbat lite lite grann inom äldreomsorgen, så han har ju då lite koll på hur det kan vara.
Nu ska jag läsa lite bloggar=)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0