Hemma

Då var vi hemma igen.
Först tränade vi...skulle nog jag inte gjort...ont hade jag i halsen innan, mkt värre är det nu..håll tummarna för att det blir bättre.
Sen pkte vi till farfar, där brast det för mig, han är jätte dålig och lär inte alls ha långt kvar, har man sagt många gånger och han har återhämtat sig, men så här har han aldrig varit, rikigt rikigt dålig...Hade svårt att se honom, men känner att jag nog måste hälsa på nån mer gång nästa vecka innan det är slutet..Vill du med då syster?
Efter det korta besöket där åkte vi å köpte en blomma till svärmor och åkte då sen dit, åt mat och hemmagjorda semlor..gott=) Fick den maten jag hoppades på, älskar hennes karrékotletter, hon får dom så extremt goda..=)
Ja, nu är man ju iaf hemma och ska bara ta det lugnt, du är vad du äter är det repris på nu vid 5, så ska kolla på det då, melodifestivalen är det ju ikväll, ska dte oxå ses på, om jag håller mig vaken, känner mig verkligen inte 100, halsen gör ju då piss ont och allmänt hängig känner jag mig, tog en temp men den visa inget, skönt det iaf, Johan fick kolla halsen på mig oxå, men bara lätt rodnad, så ska ju inte vara nån fara på så sätt iaf...bara stå ut med värken helt enkelt.
Nu ska jag kolla lite bloggar innan det blir tv:n.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Har pratat med sjukhuset. Inte bra att halsen värker vi måste snart ta oss i kragen och baka. Då hade ni tur att ni fick den maten ni ville. Tack för ni följde med till farfar, pappa har också varit där. Kram mamma

2009-02-21 @ 17:03:09
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!! Tack får se om pappa tycker det samma. Kram mamma

2009-02-21 @ 18:53:13
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0