kväll

Ja, syster har åkt hem å Johan har komme hem.
Kollar på design Simon och Tomas, men det är reklam.
Halsen känns rätt bra, men ingen feber och bara lätt röd enligt Johan, så det ska väl inte vara nån större fara..ont kan man ju ha rejält utan att det behöver betyda halsfluss eller liknande.
Trött är jag iaf...får lägga mig tidigt ikväll tror jag betsämmt...vid 9 typ, ska ju upp imorrn å åka till skolan igen...Ska ha nån annan lärare imorrn, se hur det blir...jag sitter väl å sover..hehe..ne kan jag inte då vi ska linda ben och lära oss kolla blodtryck å puls...usch...måste man vara aktiv helt plötsligt...kommer jag aldrig att palla..=) Jo, det går nog.
Reklamen är slut så det är väl bäst jag går å kollar igen.
God natt på er.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0