min mage

Sitter å kollar semestersvenskar...en som blev matförgiftad där...å direkt börja jag känna hur det kör i magen...lär ju vara psykiskt..men så jobbigt ändå när man får för sig att man ska bli sjuk i magsjuka oxå...men det lär inte vara ngt...brukar vara känslig när jag bara hör talas om att nån är fel i magen.
Skulle gärna åka iväg till värmen så där..slippadenna kyla å fråa trista väder. Men det får jag inte..hoppas hoppas att våren kommer tidigt i år..
Tror att jag ska lägga mig strax efter 9 sen, jag är så trött...ska inte vara vaken tills Johan kommer hem idag, det går inte..han är hemma först vid 12..då hoppas jag verkligen att jag sover, annars kommer jag aldrig att orka upp imorrn.
Tror reklamen snart är slut nu.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0