Onsdag

God morgon. Eller kan man säga dålig morgon? Så härligt när man vaknar å känner att man har feber igen,38.3 visa tempen på...så härligt så..men ipren får hjälpa mig idag, är ju sista dagen i skolan nu, ska väl försöka klara det...behöver ju inte vara jätte aktiv... Men vore så glad om denna förkylning kunde ge sig snart, det börjar bli mer än jobbigt...Å mamma hon blir aldrig bra heller...trots pencillinkur, å syster har hur ont i halsen som helst..precis så som min förkylning började...hoppas hon slipper att det blir så långdraget iaf.
Idag efter skolan kommer Johan och hämtar mig så ska vi iväg och besikta bilen...sånt där gillar jag inte...alltid så jäkla nervöst, får hoppas att det inte är ngt fel på den.
Ska väl försöka få i mig lite frukost kanske.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0