Onsdag morgon

God morgon!
Då har ännu en natt passerat..ska snart iväg till skolan, tänkte bara att jag skulle uppdatera först.
Hann inte somna innan Johan kom hem, men låg iaf i sängen och somnade strax efter att han kom..behövde den där sömnen, lite piggare idag, än så länge iaf..Halsen känns bättre..hoppas på att den håller sig så idag...får hålla tyst helt enkelt..fast så värst enkelt är det ju inte..
Har så fina blåa märken på armen och är glad över att det inte är sommar så man skulle behöva visa hur det ser ut...Vi fick träna på att ta blodtryck igår..och ja..är man ny på det där tar det lite tid så man hann få fina blåa märken...flera av oss som fick...vackert värre..men men, det går ju bort till slut.
Ska lite snabbt kolla bloggar innan det är dax för mig att göra mig iårdning å gå iväg.
Kram

Kommentarer
Postat av: Profeten

då går det åt rätt håll, jag hoppas att du får en fin dag

Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Skönt att du är bättre hoppas det nu beståjag är inte bättre enligt pappa. Du är väl snart på väg till skolan och jag väntar barn ha det bra. Tack för igår. Kram mamma

2009-02-04 @ 07:05:46
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0