orka

Är så fruktansvärt trött..å så fruktansvärt ont i halsen, låter helst bli att svälja, för det är hemskt...Så här i efterhand får man kanske ångra att man var iväg å tränade, men vill ju..orkar inte vara sjuk mer... Hoppas bara inte att förkylningen börjar om, det pallar jag helt enkelt inte.
Melodifestivalen om en liten stund..tror dock att jag kommer att somna efter bara 10 minuter, är så trött...Känns att det är ngt i kroppen som inte är rikigt bra...Håll tummarna för att jag känner mig mycket bättre imorrn.
Detta blir sista inlägget från mig för idag, jag misstänker ju som sagt att jag lär somna ganska snart..
God natt på er.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Glömde fråga dig om ni ville gå på gratis bio Sandra vill veta. Höra av dig. Kram mamma

2009-02-21 @ 20:28:00
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0