Rena vårvärmen=)

Stiger upp ur sängen och kollar som vanligt vad terometern visar...
Kolla in detta och tänk på att det ligger en massa snö och allt är helt fruset ute..



Förlåt att den är sned, ändrade bilden men det gick tydligen inte..
Nåja, ni ser ju...11.1 grader, inget minus framför...
Det där fattar man ju att det inte stämmer...
Kollade nästa, å då var det nästan -13 grader...låter mer troligt lixom...
Den där termometern visade nog det där för den blev knäpp innan batteriet dog...för nu står det bara ett L på den...Men lite kul ändå att det står 11 grader mitt i vintern..Just chocken när man såg det...

Idag blir det träning, sen hälsa på farfar, se hur dålig har är, och sen blir det hem till svärföräldrarna, ska fira svärmor, hon fyller å tisdag, men vi firar henne idag. Ska dock inte stanna där allt för länge med tanke på att jag fortfarande är lite förkyld, den förbaskade halsen ger sig ju inte..å de har katter och jag med förkylning och katter hör egentligen inte ihop, men ett par timmar eller 3 ska det nog gå bra.

Nu innan vi ger oss iväg ska jag läsa lite bloggar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

odmorgon!!! Just nu har vi -12,9 den är inte klokt att det är så kallt jag som vill ha vår. Vi ses snart. Kram mamma

2009-02-21 @ 07:25:37
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: ida

hej

jo, man tycker ju att det borde vara ngt mer.

vi får väl se vad de säger idag.

hoppas allt är bra med dig

kram

2009-02-21 @ 07:57:49
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0