rubrik?

Då är men hemkommen, eller för ett tag sedan, men plockade in maten och diskade den disken som stod.
Fick vi iaf hem lite mat, ingen storhandling, men lite kött å lite basvaror å lite annat...Sånt där som man behöver helt enkelt=)
Va inne på skoaffären oxå...rea=) sånt gillas..hitatde ett par skor=)



750:- kosta de från början men så var det halva priset, så 375:-, jag som behöver nya nu till våren oxå, kunde inte motstå..såna där skor som va hur sköna som helst oxå när de kom på foten..så känner mig helt lycklig=)
Johan slutar om en timme nu...så ska han bara ta sig hem, så blir inte så länge jag är ensam hemma idag..rätt skönt..=)
Va ju ganska tidigt hos mamma å pappa oxå, satt å kollade skidskytte damer, gick ju bra med ett guld till sverige=)
Blev även lite guitarr hero spelande, så jäkla kul det är=)
Ska ta å kolla lite bloggar å så nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Maja.

snygga skor! skulle också behöva hitta några bra att ha till våren.

2009-02-15 @ 17:47:12
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga skor och bra pris

2009-02-15 @ 21:18:33
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Jag hoppas du sovit skönt men det brukar du väl oftas göra om inte Johan är igång. Ha en bra dag! Kram mamma

2009-02-16 @ 07:01:10
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0