sååå ont i huvet

Har en extrem huvudvärk idag...skönt att vara hemma nu iaf...slöa resten av dagen..jag hade tänkt att imorrn ska jag sova hela förmiddan...så blir det inte, de ringde från jobbet imorse och fråga om jag kunde jobba imorrn, klart att jag kan, kanske inte är den piggaste med förkylningen, men det var ganska kort dag 7-13:30, så det går fort...Kul att komma iväg och jobba lite...de ringde även tidigt imorse och fråga om jag kunde jobba idag, det gick ju inte...så min tanke var ju den att jaha, nu blir det som vanligt, de ringer och frågar mo jag kan jobba när jag inte kan och när jag väl kan så ringer de inte...Men så blev det inte den här gången..skönt=)
Blir ju tidig fredag vilket fall=)
Åkte på huvudvärk redan vid 11 tiden idag..så skönt att då veta att man ska vara kvar till 15...fick tablett av en klasskompis, hjälpte lite, men inte helt tyvärr å nu är den hemsk igen...men skulle tro att huvudvärken kommer av denna förkylning...
Inte ont i halsen nu iaf, skönt det, dock får jag ut en jäkla massa blod ur näsan hela tiden, rinnande och torkat..hopplöst..men men, det blir nog bättre snart..hoppas hoppas..=)
Nu lite bloggläs och sen slänga mig i soffan ett litet tag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Profeten

ja vila upp dig i soffan nu

Postat av: Susanne

Hej!!! Kul att du har fått jobb det var ju inte för snart dom kunde ringa när dcu kunde. Bra att din hals mår bättre min är inte bra ännu. Vi hörs Kram mamma

2009-02-05 @ 16:50:23
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja fina färger och alltid nåt nytt e kul..=) Japp d va verkligen tur, å tur för eva me, haha, för annars hade ja vare så arg..=P Men Anders finck tag på biljetter men utanför hade han stått nr 7 i kö och när man kom in fick man ta kölapp å dom blev han ju 14 å alla fick ju ta 4 biljetter så vi sitter på rad 4 men d e ju okej iaf..Kram

2009-02-05 @ 16:57:30
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0