*suck*

Syster som va så snäll och lagade hål i mina jeans...nu har det blive hål på ett annant ställe...helt sjukt ju...de vill inte finnas kvar längre, de vill väl kastas...nåja, får väl se om jag kan få hjälp att laga även detta hålet nån gång...Men en sak är iaf säker, nya jeans är ett måste!
Om ca 25 min är det dax för unga mödrar igen, det missar jag inte...så mysigt att kolla på alla dessa små barn..=)

Huvet är fortfarande inge bra..tog tablett igen å vilat, men det går inte över..jobbigt jobbigt, bara hoppas att jag inte har ont imorrn när jag vaknar..då blir jag tokig...

Längtar till sommarn..så fruktansvärt...framför allt den veckan då man får vara ledig, då vi åker till Danmark en vecka...love=) vecka 25 blir det, så det är ju några veckor kvar...å nu när det ligger snö ute känns det jätte långt fram...men får hoppa att tiden går fort...brukar ju göra det.

Nu soffläge igen...stannar där resten av kvällen känns det som.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhhh så typiskt nu när vi trodde att dom skulle hålla ett tag t, men inga problem, d e bara att vi syr igen d me,,=P Kram på dig

2009-02-05 @ 19:23:52
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Längtar också till danmark men det är ju några månader dit man längtar ju mer efter att man såg snön imorse. He en bra kväll. Kram mamma

2009-02-05 @ 19:26:02
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: ida

har ni börjat planera på en liten en????

kram

2009-02-05 @ 19:57:15
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0