Torsdag

Lite sen morgon...fast har vare uppe ett tag, men inte orkat sätta mig här förrän nu...blev telefon med mamma å så åt vi lite frukost, å nu känner jag att jag har tid att sitta vid datorn ett tag.
Har Johan hemma idag, ovanligt...fast det är ganska ovanligt att jag är ledig en torsdag med..
Ringt ett samtal jag skulle idag oxå, men inget svar, får prova lite senare.
Blir inget särskillt idag, en ganska lugn dag, jag ska väl sätta mig å plugga, göra klart den där uppgiften så man är av med det sen, har ju även praktikuppgiften jag skulle kunna sätta mig med, men den tar jag nog inte idag, även fast den kommer att gå super fort.
Men annars blir det nog som sagt inte så mkt, skönt med lugna dagar, kunna gå på promenad å sånt där, bara vara lixom=)
Förkylningen börjar kännas bättre, inte alls lika täppt längre, kortisonen gör väl det den ska..skönt det, kan man kanske få känna sig frisk snart.
Är fortfarande jätteglad att bilen gick igenom...va bra orolig..man vet ju aldrig vad som kan uppstå med en bil som är 15 år gammal och har gått snart 30000 mil...Nu slipper man vara orolig i ett år=) Klart saker kan inträffa ändå, men än så länge kan man vara lugn=) Bara ta å byta den där lampan oxå...
Lite bloggar ska jag läsa nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0