tv tittande å snörvligt

Då var man hemma...eller det vfar jag för ca en halvtimme sedan, men satte mig direkt å kolla på unga mödrar. Tänkte kolla homestyling nu, men kände jag ville blogga lite först..så kollar sen när jag är klar istället..vill ju hinna med att läsa lite bloggar oxå=) För antar att jag kommer att komna ganska tidigt idag, är så trött..
Halsen den är värre nu än den var förrut..men det blir väl så när man anstränger den..mamma fick kolla i halsen, men den såg bra ut, dock lite röd, men så blir det ju när man har ont..ingen halsfluss här inte..skönt det, har ju heller ingen feber, nigen direkt feber iaf, känns ibland som jag får en liten mini febertopp, men inget ovanligt vid förkylningar ju. Hoppas bara på att jag blir bra snart..Längtar efter att få känna mig rikigt pigg och ha en massa ork. Men den tiden kommer nog snart.
Va ju iaf hos mamma å pappa under eftermiddagen, alltid lika roliga att komma dit å umgås med dom..syster kom oxå, hon hjälpte mig att laga ett par jeans, tror inte att de kommer att hålla jätte länge ändå, men ett tag extra iaf eftersom det var hål i dom innan.
Ätit lite kvällsmat har jag oxå, hitta en pirog i frysen, mums.=) så smidigt att bara slänga in i micron å sen klart lixom=)
Ska ta mig lite vaniljglass sen oxå..gott för halsen.=)
Nu ska jag väl ta å kolla lite bloggar å sen låta datorn vara.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0