uttråkad

Jag är så fruktansvärt uttråkad...trött på allt känns det som...å ont i magen har jag...blä...
Trött är jag oxå för den delen..hur jag nu kan vara det, så mkt som jag sov i natt...sov väl för mkt istället..
Klagar gör jag oxå...ofta en massa klagoinlägg från mig...men det är rätt skönt att få klaga ibland..=)
Om en timme börjar unga mödrar, då sitter jag i soffan..=)
Imrorn får jag sitta ensam hela kvällen...Johan jobbar till 02:23..kul kul...inte för nån av oss...aldrig roligt för honom att sitta å köra nätterna så där, å jag som sitter hemma har tråkigt och dessutom är orolig för min karl..
Näsan rinner oxå..glad dock att jag inte är så värst täppt längre...
Det behöver städas här hemma oxå...men det är det ju ingen snäll själ som kommer å hjälper oss med...å ork, det finns det ingen..
Bästa jag avslutar här innan jag klagar så mkt att ingen av er vill komma tillbaka.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0