Bad morning

Fy, vilken natt..vill inte uppleva igen...somnade halv 8 imorse..ok, småslumrat har jag säkert gjort i natt, men kollat på klockan alla möjliga tiden oxå, därför vet jag att jag i princip inget sovit alls.
Har nysst typ hela natten, och har jag inte gjort det har jag haft så ont i näsan och halsen att det inte gått att sova...Är helt slutkörd nu och kommer säkert att sova en massa under dagen. Ingen feber, men känner mig ändå så fruktansvärt dålig. Så idah kommer Johan att få serva mig...
Måste måste måste känna mig bättre tills på onsdag, vill absolut inte missa uppropet i skolan och få schema å alla sånt. Så tills på onsdag så är jag frisk..hoppas jag iaf...men så länge det håller sig till just "bara" förkylning så kan man ju gå ändå...kommer säkert inte vara i skolan mer än nån timme ändå..
Så idag då? soffläge så klart...kommer inget annat orka, ev ta mig upp till datorn ett par gånger oxå...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0