ber om ursäkt

Va dålig på att uppdatera igår...förlåt, men hade verkligen inte ork till att blogga...så kan det vara...
Mår som igår ungefär, det är ganska skapligt och jag har sovit rätt ok, tog dock lite tid innan jag somnade och ville inte gärna gå upp när klockan ringde..ställde om den både en och två och tre gånger...tur jag känner mig själv och ställer alltid klockan lite tidigare så jag har möjlighet att sova lite längre utan att det blir allt för mkt panik...
Igår då...lugn dag som vanligt, blev iaf en promenad så jag kom igång lite, det känns lite annat att till å med bara gå när man inte är rikigt ok, men man får väl gå lite lugnare då...så ska se till att komma iväg till bussen i tid idag, så jag slipper halvspringa, brukar behöva göra det...=) Ska ju iväg till skolan och har ingen lust att komma försent...inte heller när jag bestämmt tid med en från klassen vid halv 10.
Ska komma ihåg att få med mig block och penna idag oxå...Hoppas på att vi får ett bra schema under våren.
Nu ska jag lite snabbt läsa igenom favoritbloggarna å sen göra mig iårdning.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0