Dagen

Ja, först var det skolan som gällde idag. Sen in till stan för att möta upp syster å hem till dom, åt en macka å sen gav vi oss in till stan igen...ett antal timmar..trött blir man, men kul är det=)
Kom hem med en ny klänning, lite strumpor, en klocka...typ...tror inte det var så mkt mer.
Upptäckte nu att mina jeans gått sönder...tack för det, då behöver jag ändå köpa mig nya...för nu har jag bara ett par, det räcker då inte...TYPISKT...men men...får jag ge mig iväg nån dag nu ändå...*suck*
Imorrn börjar jag först klockan 10...så skönt, lite sovmorgon=) Fast går eftermiddag imorrn oxå, jobbigare..men det får gå..är ju inte så farligt ändå.
Nu är det tv:n som gäller iaf.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0