Dyrt!!

Det blev som vanligt dyrt att gå till tandläkarn....1240 spänn...skulle egentligen blive ngt billigare, men eftersom tanden hade en liten sprick i väggen så fick hon göra nått så det gick mer fyllning å lite sånt...därav dyrare...men då har hon oxå gjort så mkt hon kan för att tanden inte ska spricka sönder så jag sen får sätta dit en krona...för då blir det ju ännu dyrare....Nåja....tänderna är jäkligt dyra, men gör man inget åt dom blir det ju ännu dyrare...
Orkade sen inte åka bussen till mamma å pappa då det blir byten å så där, så jag gick.. 40-45 min tror jag det tog i -9 grader...KALLT...jag lovar...hade en massa kläder på, men benen frös jag allt om.
Ha en bra dag..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0