feber

Har kännt mig så fruktansvärt hängig idag...inte alls lyssnat eller nått...ont i munnen å usch...kolla tempen nu när jag kom hem och det stod på 38,2...det är ju ingen jätte feber precis, men den känns i kroppen...träning får väl skippas idag tyvärr, är ju inte bra om man börjar bli sjuk att träna...men har inte tid att bli sjuk, har ju skolan imorrn å sen på lördag ska vi ju å fira morfar,han fyller 70 imorrn, men får fira honom på lördag...funkar inte alls bra om jag blir sjuk då...Bara hoppas att det är ngt övergående så det inte blir ngt nu...orkar inte och hinner inte.
Ska kolla lite bloggar å sen släga ner mig i soffan å läsa lite tidningar.
Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag är hemma om jag har över 37,5 , så du kan gått känna att du mår dåligt! :O Det är ju olika, men när jag har 38,2 så är jag sängliggande.

2009-01-28 @ 15:20:21
URL: http://fiskaso.blogg.se/foto
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Jag hoppas febern gett med sig inte kul att ha feber, jag tror nog du skulle ta och ringa din tandläkare och se vad dom säger, för är tanden ska man ju inte får så här mycket infektioner. Nej dax att göra sig iordning och gå till jobbet med min soppa. Ha det bra idag vi hörs. Kram mamma

2009-01-29 @ 06:25:55
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0