Fredag morgon



Vaknade ganska tidigt idag...halv 8 redan...va jättetrött, men känner att det börjar bli på tiden att komma in i vardagen igen, då kan man inte sova hela förmiddan...så istället för att somna om ringde jag till mamma, prata med henne nästan en timme, å sen går det ju inte att somna om...även fast jag ju är trött nu med.
Halsen är inge bättre, men börjar vänja mig...kommer bli lustigt den dag jag vaknar och inget känner..

Idag blir det som igår en luuuugn dag...Finns väl saker man borde göra, men det kan vänta, har ju hela livet på mig, varför ska jag då göra såna saker när jag inte känner mig rikigt 100?
Vilket fall så ska jag lägga fläskfilén i marinad, ska väl inte äta den förrän till kvällen, men den kan ju få ligga och gotta till sig rikigt länge=)
Johan slutar tidigt idag oxå, så har hela eftermiddan tillsammans, å så är han ledig i helgen, vet inte när vi hade så mkt tid tillsammans...eller, nu har han ju vare hemma ett tag då han låg sjuk, men det blir ju inte detsamma, då kunde man ju inget göra. Bara hoppas nu att det blir soligt och fint i helgen så vi kan ta oss ut på en massa härliga promenader=)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Ja det är kanske den!Vi får se jur vi gör Skulle tro vi inte går.

2009-01-09 @ 09:15:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0