God?? morgon

Om morgonen nu är så god...Johan vakna i 39,6 i feber...Jäkligt hög morgontemp...Lär vara influensan...så jag bara hoppas att jag slipper undan... Idag åker han iaf inte och jobbar...det vore en fara både för honom och alla andra.
Så vad ska jag hitta på då...jag ska iväg i snön å handla...ser att det snöar mkt mer nu än när jag kollade ut för några minuter sen...usch usch...Sen får jag väl vårda karl...kanske ta å städa lite oxå...börjar bli lite dant här i lägenheten...står grejer lite här och var...ser så tråkigt ut då. Lika bra att göra sånt innan jag kanske oxå lägger mig sjuk...finns ju tyvärr en stor risk för det, men man får hoppas på det bästa.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0