God morgon

Fredag morgon..jag är uppe ovanligt tidigt...
Vaknade vid 7 och kunde sen inte somna om, låg mest och fundera över saker...lite ont i tandköttet vid en tand oxå, så ville ta värktabletter...råkade f hål på tandköttet igår när jag stod där med tandtråden, trodde det skulle vara bra idag, men tydlitgen inte, fortfarande blodsmak och det värker lite, inte så att det gör ont direkt, men det känns lite, men kan ju vara så att jag får inte lite bakterier, så sköljde med den där bakteriedödande vätskan jag hade sist när jag hade inflamerat tandkött..det blir nog bättre snart, ingen lust att gå till tandläkarn, men tror inte att det ska behövas heller.
Idag är det plugg som gäller, fast måste vakna till ordentligt först, därför jag sitter här.
Va inne å kollade på min sida på csn, blev väldigt förvånad när jag såg att de redan betalat ut mina pengar, det står att man får pengarna tidigast en vecka efter att man börjat...Men de kom in igår..kanske för att vi börjar så sent, alla andra har ju redan börjat och den värsta anstormningen är över så då kan de jobba undan lite snabbare...jaja, det gör inget, då finns det redan tillräkligt med pengar på kontot till träningskorten tills på lördag..perfekt, slippa sitta och flytta runt på en massa pengar, mindre krångel så här.=)

Jag har börjat sova så dåligt...kunde inte somna igår kväll heller..till slut gav jag upp å satte mig vid datorn ett tag för att sen gå in igen, somnde efter en lång stund då...sen har jag vaknat till typ en gång i timmen, fast då har jag somnat om direkt, men det är ändå jobbigt, för det blir ju störd sömn.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan det är dax för plugg.
Kram

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag känner igen det där med att inte kunna sova,och när man väl lyckas somna så vaknar man stup i kvarten i allafall.. hoppas det går över snart! Vet själv hur det tar på krafterna.

2009-01-16 @ 11:01:04
URL: http://lyckligaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0