Hemma

Nu är jag hemma igen...Vi var färdiga någorlunda fort med skolarbetet, så jag mötte upp Johan på stan, hoppades på att en tröja skulle finnas kvar nu när det är halva reapriset...men det gjorde den ju inte...trots udda storlekar...inte så mkt att göra åt, mest arg på mig själv att jag inte köpte den tidigare...
Johan hitta sig iaf en skjorta, mer än så blev det inte.
Ska sätta mig med skolarbetet , fast blir nog först imorrn, det måste renskrivas...Men ska ändå snart ha tvättstugan, å så är ju Johan hemma, kan jag sitta imorrn med det istället.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jaa så fatta hur jobbigt d va, tur att jag börjar elva imorn..=) Så synd att inte tröjan fanns kvar föresten, men ja tror d e en sådär sak som dom bara lagt undan så länge å snart komemr dne nog fram igen, men nu under sista rean så vill dom inte sänka ner dne så för d där e ju en sån tröja som alltid går att sälja..Tyvärr..Kramkram

2009-01-22 @ 21:56:48
Postat av: Sandra

Haha, jaa så fatta hur jobbigt d va, tur att jag börjar elva imorn..=) Så synd att inte tröjan fanns kvar föresten, men ja tror d e en sådär sak som dom bara lagt undan så länge å snart komemr dne nog fram igen, men nu under sista rean så vill dom inte sänka ner dne så för d där e ju en sån tröja som alltid går att sälja..Tyvärr..Kramkram

2009-01-22 @ 21:57:09
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0