hemma igen

Då var man hemma...
Kommer att validera praktiken denna gången oxå...det känns bra=)n Man ska ha fördelar när man jobbat så pass länge som jag gjort.=)
Kommer heller inte att bli nån praktik under hösten sen, eftersom jag ska läsa demensblocket då, då har man ingen praktik, tyvärr måste jag läsa på distans sista terminen...men då är man ju ändå så inne i detta med att plugga, så det ska nog gå bra ändå...är ju ämnen som jag kan mkt om. Så nu får man njuta av denna terminen med klassen, för sen kommer jag ju inte att tillhöra nån längre..
Vi ska snart åka å träna nu...jag känner mig ju lite sådär, men det får gå ändå, får ta det lugnt helt enkelt, bra att röra på sig vilket fall..å promenadväder är det ju inte så då är det bättre att träna lite istället.
Snöblandat regn ute...härligt värre, man blir ju inte ett dugg blöt av att gå ute..nej nej..
Ska iaf läsa lite bloggar nu innan vi åker iväg.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jaaa d måste du göra nu..Hela 2 inlägg hitills ju, å mne bild, fats d verkar lite jobbigt d där me bild asså, fats d e nog bara som ja känner nu men d blir nog bra tillslut..Ringer nog dig nsart föresten, lr om ett par timmar..=P

2009-01-19 @ 13:33:03
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Maria Petersén

Har det luite körigt denn avecka också men nästa vecka låter bra, hör av dig när det passar. Är lite nyfiken på min present ;) Kram

2009-01-19 @ 15:12:06
URL: http://mariapetersen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0