Måndag morgon

Eller förmiddag...Kan väl knappt kalla detta morgon..
Vilket fall, vaknade vid halv 9..ont i huvet, en täppt näsa där ingen luft kunde komma ut, en hals så torr och ond att jag vet inte vad..Lite vatten och halstabletter och så där 3 ton papper senare så börja det kännas lite bättre iaf...bara huvet kvar som värker...Orkade mig bara inte upp ur sängen, blev kvar där och läste...jätte smart med mitt huvud...Känner mig fortfarande mer död än levande..men det går säkert åt rätt håll...Mornrana brukar ju vara värst vid förkylning..hoppas på det även denna gången.
Kommer inte att hända så mkt idag heller, Johan är hemma vid halv 12! Han slutar jätte tidigt, skönt för mig att få sällskap ju..slippa gå här och ha tråkigt...
Ska ta en liten bloggrunda nu och sen proppa i mig värktabletter och lite frukost.
Kram


Kommentarer
Postat av: ida

Tack så mkt. tredje gången gillt säger man ju så förhopnningsvis gör jag det. =)

Bädda ner dig nu och låt Johan pyssla om dig när han kommer hem

Kram

2009-01-12 @ 10:25:19
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: tove

jobbigt att vara sjuk

2009-01-12 @ 16:09:31
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0