morrn

Fy, jag är så trött...Jag vill sova! Men det får jag ju inte...måste ju iväg till skolan...klart at jag kunde skita i att sitta här och sova några minuter extra, me det gör ändå inget skillnad, så då kan jag lika gärna gå upp och göra ngt roligt innan det är dax att ge sig iväg ut i mörkret.
Efter skolan ska jag in till stan med syster ett tag, vill få tag på nått nytt att ha på mig tills på lördag, morfar fyller 70 på torsdag å vi ska å fira honom på lördag. Å jag som då har rikigt dåligt med kläder känner att jag vill ha nått nytt...det svåra är bara att hitta ngt...inte rikugt min stil på kläderna som finns nu...men ngt ska jag säkert kunna hitta...håll tummar och tår åt mig=)
Nu ska jag lite snabbt kolla bloggar å sen måste jag göra mig iårdning.
Kram

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag är också totalt utan kläder. Men ska försöka göra en insats och kolla på lite idag.



Ha en bra dag!

2009-01-27 @ 11:37:25
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha okej men d kan ja inte lova att ja ska sluta me..;) tack för en underbar och givande dag dessutom..kramar

2009-01-27 @ 17:14:19
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0